reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Prišiel som na Slovensko študovať pred viac ako 30 rokmi a potom som sa vrátil do Peru, žil som istý čas v Mexiku, ale nakoniec som sa s rodinou rozhodol vrátiť na Slovensko, kde som nepretržite 10 rokov. Som majiteľ CK Eslovaquia travel a sprevadzam krajiny Latinskej Ameriky: Peru, Bolivía Ekvador, Mexiko, Guatemala, Čile, Argentina, Belize a Honduras. Som byvali majiteľ peruánskej reštaurácie CASA INKA v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  Peru - InkoviaDobývanie PeruPeru - zvyky a kultúraPeru - GastronomiaSlovensko a JaPeru - Mesta a PamiatkyPeru - CestopisyAmazonský pralesOpera a kultúraNezaradenéSúkromné

reklama

Amazonský prales

S Ferrari po amazonskom pralese

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

S Ferrari po amazonskom pralese

Amazonský prales má svoje zvláštne zákony. Pred pár rokmi som mal možnosť navštíviť indiánsku dedinu v pralese a bývať pár dní s indiánmi. Tam som sa dozvedel veľmi zaujímavé veci. Viete ako žijú indiáni v amazonskom pralese?

  • 8. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 628x
  • 5
Vražda v Amazonskom pralese

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Vražda v Amazonskom pralese

Chodiace stromy? Stromy kanibali? Stromy s vlastným vojskom? Toto všetko môžete nájsť v Amazonskom pralese. Amazonský prales je zvláštne miesto. Nedávno som písal o príšerách žijúcich v ňom, možno sú vymyslené, ale keď žijete vo svete, kde aj stromy sú čudné, prečo neveriť v existenciu takýchto príšer? Pozrite, aké stromy žijú v Amazonskom pralese ...

  • 5. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 279x
  • 16
Nech sa slnko nikdy nezastaví

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Nech sa slnko nikdy nezastaví

Mám rád amazonský prales. Prvýkrát som ho navštívil, keď som mal 7 rokov. Môj krstný otec mal farmu (v Peru ich voláme inkským slovom „Čakra“) v provincii Satipo v strednom Peru. Moja krstná mama ma zobrala spolu s ich deťmi stráviť u nich prázdniny. Tam som prvý krát počul povesti o pralesných démonoch a veľmi som sa bál. Podobné povesti som počul o 35 rokov neskôr v oblasti Pacaya Samiria na severe Peru. Medzi tým som ich počul aj v Puerto Maldonado na juhovýchode peru. Indiáni – príslušníci týchto troch etník sú vzdialení od seba desiatkami dní cesty a hovoria iným jazykom. Podľa mňa sú v podstate od seba úplne izolovaní. Ale prečo sa boja rovnakých príšer?

  • 20. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 657x
  • 2
Do pralesa sa treba poistiť, očkovať a zjesť chvost hada

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Do pralesa sa treba poistiť, očkovať a zjesť chvost hada

Keď necestujem s turistami, hľadám nové miesta, ktoré by sa dalo navštíviť. Niektoré takéto miesta nie sú pre bežných turistov, preto sa idem najskôr pozrieť sám. V roku 2011 som bol v Amazonskom pralese. Mojím cieľom bolo navštíviť prírodnú rezerváciu Pacaya Samiria, najväčšiu prírodnú rezerváciu v Peru. Nechcel som isť s CK, lebo väčšinou Vás berú na miesta prispôsobené západným turistom. Moji známi v pralese ma spojili s miestnym sprievodcom Josém, ktorý je indián etnika cocama-cocamilla. José ma zobral do vlastnej dediny hlboko v pralese. Ja som sa predtým dobre pripravil: Poistil som sa, očkoval som sa, ale to som netušil, že ma tam nie len bohovia chránili.

  • 23. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 180x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu