reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Prišiel som na Slovensko študovať pred viac ako 30 rokmi a potom som sa vrátil do Peru, žil som istý čas v Mexiku, ale nakoniec som sa s rodinou rozhodol vrátiť na Slovensko, kde som nepretržite 10 rokov. Som majiteľ CK Eslovaquia travel a sprevadzam krajiny Latinskej Ameriky: Peru, Bolivía Ekvador, Mexiko, Guatemala, Čile, Argentina, Belize a Honduras. Som byvali majiteľ peruánskej reštaurácie CASA INKA v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  Peru - InkoviaDobývanie PeruPeru - zvyky a kultúraPeru - GastronomiaSlovensko a JaPeru - Mesta a PamiatkyPeru - CestopisyAmazonský pralesOpera a kultúraNezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Rapa Nui

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Rapa Nui

Po dlhé roky to bola moja vysnívaná destinácia. Jedno z najvzdialenejších miest na svete, kde sa na nás stále pozerajú záhadné bytosti. To je Rapa Nui, alebo Veľkonočný ostrov.

  • 25. okt 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 133x
  • 3
Prečo ísť do Belize?

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Prečo ísť do Belize?

Jednou z oblastí, ktoré som nedávno začal navštevovať je stredná Amerika. Naproti veľkým turistickým lákadlám ako Peru a Mexiko je ešte neobjavená a preto tu stretnete málo turistov.

  • 27. aug 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 763x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu