reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Prišiel som na Slovensko študovať pred viac ako 30 rokmi a potom som sa vrátil do Peru, žil som istý čas v Mexiku, ale nakoniec som sa s rodinou rozhodol vrátiť na Slovensko, kde som nepretržite 10 rokov. Som majiteľ CK Eslovaquia travel a sprevadzam krajiny Latinskej Ameriky: Peru, Bolivía Ekvador, Mexiko, Guatemala, Čile, Argentina, Belize a Honduras. Som byvali majiteľ peruánskej reštaurácie CASA INKA v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  Peru - InkoviaDobývanie PeruPeru - zvyky a kultúraPeru - GastronomiaSlovensko a JaPeru - Mesta a PamiatkyPeru - CestopisyAmazonský pralesOpera a kultúraNezaradenéSúkromné

reklama

Opera a kultúra

Gabriel García Márquez: Svätá

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Gabriel García Márquez: Svätá

Gabriel García Márquez mal vždy nado mnou zvláštnu moc. Stačilo mu len pár minút, aby ma zaujal a musel som dočítať celé jeho dielo. Napríklad takúto krátku poviedku (tak, ako si ju ja pamätám):

  • 23. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 638x
  • 7
Je opera na Slovensku výnimočná?

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Je opera na Slovensku výnimočná?

Opera je to najkrajšie umenie, ktoré dala Európa svetu a je to tiež najkrajšie umenie, ktoré Slovensko dalo mne. Opera je hlavne stredoeurópskym a talianskym umením. V iných častiach sveta nie je takou samozrejmosťou. Viete v čom je Slovensko výnimočné?

  • 7. jan 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 6 216x
  • 53
reklama
SkryťZatvoriť reklamu