reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Prišiel som na Slovensko študovať pred viac ako 30 rokmi a potom som sa vrátil do Peru, žil som istý čas v Mexiku, ale nakoniec som sa s rodinou rozhodol vrátiť na Slovensko, kde som nepretržite 10 rokov. Som majiteľ CK Eslovaquia travel a sprevadzam krajiny Latinskej Ameriky: Peru, Bolivía Ekvador, Mexiko, Guatemala, Čile, Argentina, Belize a Honduras. Som byvali majiteľ peruánskej reštaurácie CASA INKA v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  Peru - InkoviaDobývanie PeruPeru - zvyky a kultúraPeru - GastronomiaSlovensko a JaPeru - Mesta a PamiatkyPeru - CestopisyAmazonský pralesOpera a kultúraNezaradenéSúkromné

reklama

Dobývanie Peru

Ako skončila inkská ríša? – Časť I: súperi

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Ako skončila inkská ríša? – Časť I: súperi

Približne 500 rokov dozadu, 168 španielskych žoldnierov pokorilo 14 miliónovú ríšu. Ako to bolo možné?

  • 31. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 331x
  • 4
Stretnutie dvoch svetov

Carlos Arturo Sotelo Zumarán

Stretnutie dvoch svetov

Stalo sa to pred 500 rokmi. Bolo to v marci 1528. Prišli po mori, vo veľkej lodi, ktorá nám pripomínala plávajúci dom. Celí boli oblečení v tvrdých a lesklých oblekoch. Takéto materiály sme nikdy predtým nevideli. Neviem, z akej planéty prišli. Možno ich poslal sám boh Wiracocha? Vyzerali trochu ako my, ale mali vlasy aj na tvári. Niektorí boli čierni. Tí nemali také oblečenie, možno ich chránila farba. Náš Curaca, múdry a statočný človek, zobral čiču (kukuričné pivo) a iné darčeky a išiel ich privítať... Takto nejako by bol obyvateľ Tumbes  vyrozprával prvé stretnutie medzi obyvateľom inkskej ríše a mimo-andsko-zemšťanmi ...

  • 7. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 108x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu